Kevätkokous 2024

Tervetuloa Artamin kevätkokoukseen Imatran ABC:n kokoustilaan (Tiedonkatu 2, 55420 Imatra) keskiviikkona 24.4.2024 klo 18:30 lähtien. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Kokouksessa on kahvi/tee ja kahvileipä tarjoilu, joten ilmoitathan osallistumisesti alla olevalla lomakkeella viimeistään 22.4. maanantaina.

Kokoukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Mirella Varikseen (pj) 044 3060592.

Talkoilemaan Imatran ajoihin 4.-7.7.24

Artami osallistuu tänäkin vuonna Imatran ajoihin ja meille on varattu jälleen toimistotehtäviä. Kisat alkavat tänä vuonna jo torstaina eli ovat päivän pidemmät kun aikaisempina vuosina.

Talkootulot kohdistetaan koko seuran toimintaan, ei siis minkään yksittäisen joukkueen menojen kattamiseen.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella. Vielä ei tarvitse ilmoittaa minä päivänä/päivinä pääsee osallitumaan, tämä tieto kerätään myöhemmin. Imatran ajojen järjestäjä kuitenkin vaatii jokaiselta talkoilijalta vähintään 9 tuntia työaikaa ajojen aikana. Talkoilijat saavat talkoopaidan ja rannekkeen ajoihin.

Lisätietoa Artamin osallistumisesta Imatran ajoihin saat Artamin sihteeriltä Aira Varikselta. Hänen yhteystietonsa on osallistumisen varmistusviestin yhteydessä (sähköposti). Puhelinnumero kerätään yhteydenpitoa varten.

Seuravaatteet ja varusteet

Syksystä 2023 lähtien seuravaatteet ja varusteet hankitaan Macron Finlandin kautta. Lue tästä lisää sivulta Seuravaatteet ja varusteet.