C-tytöt (s. 2009-2010)

Ryhmään otetaan uusia pelaajia. Ota yhteyttä valmentajaan jos olet kiinnostunut.

Lentopalloharjoitukset Vuoksenniskan koululla (Vuoksenniskantie 96):

Maanantai klo 16-18 (Palloharkat) (uusi sali)
Torstai klo 16:00-18:30 (Pallo- ja fysiikkaharkat) (vanha sali)

Kausi-, jäsen- ja lisenssimaksut

Kausimaksu on 70 € syyskaudelta ja 70 € kevätkaudelta. Lisäksi seuratoimintaan osallistuvat maksavat vuoden alussa jäsenmaksun 20 €. Syksyllä aloittavat harrastajat maksavat jäsenmaksua 10 €. Kaikki edellämainitut maksut maksetaan Suomisportin kautta.

Mikäli nuori haluaa harrastamisen lisäksi osallistua kilpailutoimintaan, C-ikäisten lisenssi maksaa vakuutuksineen 216 €.

Lentopallon harrastamisen muista kuluista ja mitä varusteita tarvitset harrastukseen voit lukea lisää sivulta Mitä se maksaa?

Pelastakaa Lapset -yhdistyksen harrastustuki

Pelastakaa Lapset tukee lasten harrastamista myöntämällä tukea kohtuullisiin ja välttämättömiin harrastuskuluihin silloin, kun osallistuminen on perheen taloudellisen tilanteen vuoksi muutoin uhattuna.  lue lisää

Valmentajana toimii

Mirella Varis