Mitä se maksaa?

Lentopallon harrastamisen hintalappu riippuu pelaajan iästä ja kilpaileeko hän. Tässä esimerkkejä mitä harrastaminen voi maksaa.

Mini-ikäisten kuluja:

- Kausimaksu 2023-24 on 70 € syyskaudella, 70 € kevätkaudella.  Maksetaan seuralle. Korvaa salivuokrat, joukkuemaksun sarjaan osallistumista varten, pelipaidan, varustehankinnat (kuten uudet pallot), seuran ylläpidon, ja muut harrastamisen mahdollistavat kulut.
- Henkilökohtainen varustus hankittava omakustanteisesti. Varustukseksi vaaditaan vähintään liikuntahousut ja paidat, sisäpelikengät, sekä juomapullo. Suurin osan pelaajista käyttää myös polvisuojia ja hihoja.
- Seuravaatteet vapaaehtoiset ja omakustanteiset

Kilpailutoiminta:
- F-ikäiset (s. 2015 ja nuorempien): Touhupassi 11 € ja vakuutus 3 €. Maksetaan lentopalloliitolle ja on voimassa koko kauden.
- E- ja D -ikäiset (s. 2011-2014): Pelipassi 66 € ja vakuutus 25 €. Maksetaan lentopalloliitolle ja on voimassa koko kauden.
- Kilpailumatkojen matkakustannukset. Kilpailu-alue Etelä-Suomi.

C-B-ikäiset (s.2010-2007):

- Kausimaksu 2023-24 oli 70 € syyskaudella, 70 € kevätkaudella. Maksetaan seuralle.  Korvaa salivuokrat, osallistumismaksun sarjaan, varustehankinnat (kuten uudet pallot), seuran ylläpidon ja muut harrastamisen mahdollistavat kulut.
- Henkilökohtainen varustus hankittava omakustanteisesti. Varustukseksi vaaditaan vähintään liikuntahousut ja paidat, sisäpelikengät, juomapullon sekä jumppakuminauha. Suurin osan pelaajista käyttää myös polvisuojia ja hihoja. Lisäksi fysiikkatreenejä varten on suositeltavaa ottaa joogamatto mukaan jos ei kärsi tehdä lattialla liikkeitä.
- Seuravaatteet vapaaehtoiset ja omakustanteiset

Kilpailutoiminta (kauden 2023-24 hinnat):
- C-A-ikäiset (s. 2004-2010): Nuorten kilpapassi 88 € ja vakuutus 125 €.  Maksetaan Lentopalloliitolle ja on voimassa koko kauden.
- Kilpailumatkojen matkakustannukset. Kilpailualue koko Suomi.
- Pelipaita 2 kpl omakustanteinen ja pakollinen kilpailutoimintaan osallistuville.