D-ikäiset (s. 2011-2012)

D-ikäisten harjoitusvuorot kaudella 2023-2024 ovat:

Maanantai16:30-18:30 (Vuoksenniskan koulun vanhempi liikuntasali)

Torstai 16:00-18:30 (Vuoksenniskan koulun vanhempi liikuntasali)

Kausimaksu on 70 € syyskaudelta ja 70 € kevätkaudelta. Lisäksi seuratoimintaan osallistuvat maksavat vuoden alussa jäsenmaksun 20 €. Syksyllä aloittavat harrastajat maksavat jäsenmaksua 10 €. kaikki edellämainitut maksut maksetaan Suomisportin kautta.

Mikäli lapsi haluaa harrastamisen lisäksi osallistua kilpailutoimintaan, D-ikäisten lisenssi maksaa vakuutuksineen  91 €.

Lentopallon harrastamisen muista kuluista ja mitä varusteita tarvitset harrastukseen voit lukea lisää sivulta Mitä se maksaa?

Pelastakaa Lapset -yhdistyksen harrastustuki

Pelastakaa Lapset tukee lasten harrastamista myöntämällä tukea kohtuullisiin ja välttämättömiin harrastuskuluihin silloin, kun osallistuminen on perheen taloudellisen tilanteen vuoksi muutoin uhattuna.  lue lisää

Valmentajana kaudella 2023-2024 toimii

Saara Huhtiranta