E-ikäiset (s. 2013-2014)

E-ikäisiin ovat tervetulleita harrastamaan 2013-2014 syntyneet.

Harjoittelemme Vuoksenniskan koulun liikuntasaleilla.

E-ikäisten harjoitusajat kaudelle 2023-2024 ovat:

Tiistai 16:30-18:00 (vanhempi liikuntasali)

Perjantai 16:30-18:00 (uudempi liikuntasali)

Kausimaksu on 70 € syyskaudelta ja 70 € kevätkaudelta.  Lisäksi seuratoimintaan osallistuvat maksavat vuoden alussa jäsenmaksun 20 €.  Syksyllä aloittavat harrastajat maksavat jäsenmaksua 10 €.  Kaikki edellämainitut maksut maksetaan Suomisportin kautta.

Mikäli lapsi haluaa harrastamisen lisäksi osallistua kilpailutoimintaan, E-ikäisten lisenssi maksaa vakuutuksineen  91 €.

Lentopallon harrastamisen muista kuluista ja mitä varusteita tarvitset harrastukseen voit lukea lisää sivulta Mitä se maksaa?

Pelastakaa Lapset -yhdistyksen harrastustuki

Pelastakaa Lapset tukee lasten harrastamista myöntämällä tukea kohtuullisiin ja välttämättömiin harrastuskuluihin silloin, kun osallistuminen on perheen taloudellisen tilanteen vuoksi muutoin uhattuna.  lue lisää

Valmentaja

Juha Holopainen 045 1540201