Vierasturnauksen kyytijärjestelyt

Vierasturnauksiin voi kulkea joko henkilöautoilla (vanhempien ja valmentajien) tai vuokra-autolla joko palkatulla kuskilla tai ilman.

1. Henkilöautoilla kuljettaessa jokaiselle omalla autolla lähtevälle korvataan

• 0,53 € x killometrit Korvenkannan Neste Oil -> Turnausosoite -> Korvenkannan Neste Oil
  • Jos ruokailupaikka poikkeaa paljon reitiltä, sovitään erikseen lisämaksuista
  • Summa jaetaan turnaukseen lähtevien pelaajien kesken niin, että jokainen pelaaja (eli huoltaja) maksaa turnausmatkasta kuskille tasaeuroja pyöristettynä ylöspäin.

2. Vuokrabussilla kuljettaessa ilman palkattua kuskia

• Bussivuokra + bensakulut
  • Summa jaetaan turnaukseen lähtevien pelaajien kesken niin, että jokainen pelaaja (eli huoltaja) maksaa turnausmatkasta seuralle tasaeuroja pyöristettynä ylöspäin.

3. Vuokrabussilla kuljettaessa palkatulla kuskilla

• Bussivuokra + bensakulut + kuskin palkkio