Seuravaatteet ja varusteet

Syyskaudesta 2023 lähtien Artami hankkii kaikki seuravaatteet ja varusteet vain Macron Finlandilta. Tämä koskee myös joukkueen kesken hankittavia vaatteita ja varusteita. Painatukset voi teettää myös muilla firmoilla.

Näin homma toimii:

1. Luo tunnukset Artamin verkkokauppaan https://macronfinland.fi/fi/omat-sivut/rekisteroidy?tc=artami

2. Valitse haluamasi tuotteet ja niiden painatukset kategorian Artami alta. Verkkokaupasta voi ostaa myös muita tuotteita, mutta niihin ei saa valittua seuran logoa, pelinumeroa tai nimeä.

3. Maksa ostokset ja valitse toimitustapa ostoskorin kautta.

Saamme tuotteita seurahinnalla ja mitä kovempi kuhina verkkokaupassa käy, sitä parempia tarjouksia meidän on mahdollista saada. Joten tukijoukot myös ostamaan Artami verkkaria, paitaa ym.

Pelipaidat eivät vaihdu vielä kaudelle 2023-24. Pelipaitoja tilataan aikaisintaan keväällä 2024 jos uusia joukkueita muodostuu.

Artamin katalogia on mahdollista laajentaa jos seuraväellä on kiinnostusta hankkia esim. samanlaisia ulkoilutakkeja tai muuta. Toivomukset voi esittää joukkueiden valmentajille.